tisdag 6 september 2011

Andra veckan

Jag funderar och funderar på hur jag ska lägga upp det hela.
Jag har för tillfället kommit fram till att jag ska börja med att äta lagoma portioner. Jag har dragit ner på kolhydraterna. Har tittat och läst en hel del om LCHF som verkar funka för många men gillar inte texterna om huvudvärk i början. Jag tror att man behöver kolhydraterna som finns i potatis, ris och pasta o.d. men i lagoma mängder och kanske inte jämt.. eller?

Nu har äntligen vågen börjat sammarbeta med mig.. vi får hoppas att det håller i sig. -0,9 denna veckan, skönt att det nu förhoppningsvis börjar gå åt rätt håll.

Träningen ligger fortfarande på is, ska väll komma igång med den också. Ska se om jag hittar nya gympaskor nu på lunchen då mina mbt skor är omöjliga att gå i, pga ständiga skavsår såfort jag försöker att använda dem. Jag ska även skaffa ett träningskort och börja simma och gå på aerobicspass, dags att komma igång snart.. hoppas inte förkylningen jag känner i kroppen bryter ut nu bara.

Kram kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar