tisdag 23 augusti 2011

Min nystart

Hejsan,

Då var man tillbaka igen till vardagen efter semestern. Jag har som mitt första delmål 6kg på 8 veckor, mitt andra delmål är 10 kg till jul.

Första dagen igår gick förvånansvärt bra. Jag har inte skött mig alls de senaste månaderna och de senaste 4 veckorna då vi haft semester har det blivit läsk så gott som varje dag och en massa gottis.
Jag började dagen igår med två ägg till frukost.. lite lite kanske, men mätt blev jag och höll mig bra fram till lunch. Då mötte jag upp min syster och hennes tvillingbebisar på MC.. hmm ja jag vet... kanske inte det bästa stället att mötas på om man ska sköta sig. Men jag tog en liten kycklignburgare och vatten. Återigen säkerligen för lite mat.. men jag var nöjd så jag kände inte för att äta mer då. Till middag blev det grekisk sallad med avocado i. Jag trodde jag skulle bli hungrig och sugen på något.. men nej var nöjd hela kvällen. Blev ett glas vatten framför tv:n.

Som dagens träning körde jag ett pass på kinecten. Jätteskönt att vara igång.

Pepp pepp alla därute

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar